خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی
خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی

واقعیتی از زبان خیام

 

آن به که در این زمانه کم گیری دوست

با اهل زمانه صحبت از دور نکوست

آن کس که به زندگی تو را تکیه بر اوست

تا چشم خرد باز کنی دشمنت اوست

قضاوت

 

نا امیدم مکن از سابقه و لطف ازل

تو پس پرده چه دانی که خوبست و که زشت

 

چند پند

در میان دو کس دشمنی نیفکن که ایشان چون صلح کنند تو در میانه شرمسار باشی.  سعدی

تولد و مرگ دو نقطه اند که خطی پر پیچ و خم به نام زندگی آندو را به هم متصل میکند.  انیشتین

مرگ خوابی است آرام که خیالات آشفته در آن وجود ندارد.  سقراط

سه چیز خیلی سختند :‌ فولاد و الماس و خویشتن شناسی. 

در دوستی میانه نگهدار که شاید دوست روزی دشمن شود.  حضرت محمد(ص)

به محض آرام شدن دریای افکار کشتیهای نجات از راه میرسند.  اسکاول شین

هر کس از چیزی بترسد از او میگریزد ولی هر کس از خدا بترسد به او پناه میبرد.  ارسطو

 

سر انجام

 

بعضیا میگن هر شروعی یه پایان داره . خدایا  

 

شروعی به من

 

عطا بفرما که پایانی نداشته باشه

 

آمین یا رب الآلمین

 

سفید بخت

 

از بخت بدم آیینه فروش شهر کورانم من

 

جفای روزگار

 

من که نام شراب از کتاب میشستم

 

زمانه کاتب دکان می فروشم کرد

 

هدیه

..................................get me one thing perfecting

او

به نام خدایی که ابر را می گریاند تا گلی را بخنداند

غمت را به چشمان خود هم مگو

که میگرید و سر نگهدار نیست