خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی
خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی

روزگار

 

روزگار ایینه را محتاج خاکستر کند

ای کاش یه نمایشگر روی سینه ادمها بود که حرفای توی قلبشون را نشون میداد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
sara دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

are khob mishood ama az ye jahat ham bad mishoood masalan age shoma asheghe yeki bashi o nakhay bedone che??in kheyli sakhte ama az ye lahazih amkheylikhobeee,,,,kheyli jomlaton ghashang bood!!!

khoda hafez!

آفتاب شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://ansuoyeabadiat.blogfa.com

سلام . آره یه نمایشگرم رو بیشونیشون بود که فکراشونم می خوندی و هر کس به خودش اجازه نده هر فکری راجبه هر کسی بکنه.
وبلاگتونو دوست دارم خداوند یارو یاورتون باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد