خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی
خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی

رو سیاه

نمیدانم ،چرا وقتی که راه زندگی هموار می گردد ، بشر تغییر حالت می دهد خونخوار می گردد ،       

 

به وقت عیش و هستی ،میزند بر طبل بد مستی ، به وقت نیستی ، مومن و دیندار میگردد !!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.planetarium.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید.یه سر به وبلاگم بزن ضرر نمیکنی .جشنواره ی دیوانه وار هر کلیک 60 تومان درآمدی برای وبلاگها و وب سایتهای شما
برای ثبت نام در این سایت تبلیغاتی فقط لازم است پس از ورود به وبلاگ روی اولین تبلیغ وبلاگ که مطعلق به سایت بوده {جشنواره ی دیوانه وار وب مسترها هر کلیک 60 تومان}
را نشان میدهد کلیک کرده تا به وب سایت وصل شوید

سپهر پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام
شعرهای پرمعنایی توی وبلاگتون نوشتین منبع راهم ذکرکنید خوب است
با]رزوی توفیق عبادات قبول

آسمان چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ق.ظ

وبلاگت بوی خدا میده من هم چند تا از نوشته هاتو کپی کردم با اجازت
ای کاش به جای این همه وبلاگ که توشون پر از غمه یه کمی هم از داشتن خدا مینوشتن به امید آن روز که تنها فکرمون خدا باشه و تمام دلمون رو به هیچ موجود زمینی ندیم تنها خدا باشد که در قلبای ما آدما پادشاهی کند
الهی آمین

رویا دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

بسیار پر محتوا وزیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد