خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی
خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی

خالص و مخلص

الهی رضاً برضاک و تسلیماً لامرک 

 

این آخرین جملاتیه که امام حسین(ع)در قتلگاه به زبان آوردند . 

 

و آیا می شود روزی با این دیدگاه زندگی کنم ؟ 

آیا روزی می رسد که تسلیم امر خدا شوم و دل  از دنیا برکنم ؟ 

خداوندا تشنه رسیدن به توام اما آنچنان در بیابان دنیا سراب وسوسه زیاد است که جز خودم چیزی را نمیبینم .  

خدوندا به بیکرانیو لا یزالیت شاکرم . 

به آنچه روزیم کردیو من شکر نکردم شاکرم. 

به آنچه رسانده ای و  من قدر می دانم و شکوه و عظمتت را جلوه ای در آن می بینم شاکرم . 

 

 ((خداوندا بیشتر از همیشه دوستت دارم))

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

خیلی خیلی زیبا بود وبلاگ عالی دارید همراه با مطالب پرمعنا
امیدوارم موفق باشید

نازگل جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم خدا جونـــــــــــــــــــــــــــــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد