خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی
خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی

فدایی

 

رنگ حناست پایت یا خون عاشقانت

 

از جان توان گذشتن پای تو در میان است

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.daryche.blogsky.com

سلام ممنونم از اینکه سر زدی
حتما نظر بدی
راستی خواستم بگم که هر که در این ره مقرب تر است ...
درستش اینه ولی خوبه که تو کارت تنوع دیده میشه
یا علی بازم سر بزن

محسن چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام ما یه بیت شعر یه جایی دیدم مصراع اولش رو یادم رفته داشتم با google سرچ می کردم که وبلاگ شما رو دیدم خیلی خوشم اومد .
اگه میتونید مصراع اول بیت زیر را برام بفرستید .ممنونم

................. کاری نمی توان کرد پای تو در میان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد