خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی
خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی

سرنوشت

فلک کور است

دلم رنجور و بیمار است

قدم لرزان 

به سوی کوچه می آیم...

دو دستم را به هم با حرص می سایم ...

خدایا ترس من از چیست ؟

عروس جشن امشب کیست ؟

ولی ناگه صدای نعره ام در ساز می میرد

و داماد ...

شاد و سرخوش از نگارم بوسه می گیرد ...

صدای شیخ می آید :

عروس خانم وکیلم من ؟

جوابم ده وکیلم من ؟

صدای آشنایی  "بله" می گوید ...

و مردم یکصدا با هم مبارک باد می گویند ...

خداوندا صدا از اوست ...

صدای آشنا از اوست ...

فلک کور است ...

شما هرگز نمی دانید ...

عروسی را به سوی حجله می رانید ...

که تا دیروز نگارم بود

چه می دانید...همین امروز... کنارم بود

من امشب از همه بیزار بیزارم

من امشب ...

از خودم ...

از تو ...

از این دنیا ...

که هیچش اعتباری نیست...بیزارم

رفیقان باده باز آرید ...

مرا تنهای تنها با حشیش و بنگ بگذارید

نمیدانم ...

چرا جغدان به روی بام من امشب نمی خوانند ؟

دگر شومی تر از امشب چه می خواهند ؟

نمی دانم چرا این آسمان امشب نمی بارد ؟

نمی دانم ؟

نمی دانم ؟

نمی دانم ؟

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ج ا و ی د ا ن جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ق.ظ

دوا مطلب. درد را مبر از یاد . بیشتر در اعماق قلبت فرو شو .بی خیال خیال شو.هر که خواهد گو بیا و هر که خواهد گو برو...مخواه که به ساحل در آیی . جنون عاشقی را به نجات خویش مفروش.حیات را در مرگ عشق مجو. زندگی کن.

ج ا و ی د ا ن جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ

بخت حافظ گر از این گونه مدد خواهد کرد زلف معشوقه به دست دگران حواهد بود.
ببینید و دل مبازید بگذارید و بگذرید که دیر یا زود باید گذاشت وگذشت...با لبخند

ابوالفضل چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.faramoshshode.blogfa.com

سلام
پسر حال کردم معرکه بود.............
بمنم سر بزن اگه حالشو داشتی

بهار سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ

وبلاگ بسیار زیبایی دارید. پیشنهاد من اینه که یکم امید چاشنیش کنید هم برای خودتون بهتره هم وبلاگتون کامل تر میشه . سخت نگیر تا سخت نگذره

آسمان چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام آقا محمد گل
ببخشید میخواستم ببینم این تجربه خودتونه یا فقط یه شعره
در ضمن وبلاگ قشنگی داری & میخوام شما رو جزء دوستام تو وبلاگم بذارم از نظر شما که مشکلی نداره؟
خوشحال شدی نه ؟

بهار دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

جالب بود ها خیلی خوب تونستی بگی احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد