خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی
خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم

دنیای فانی

قدر ناشناس

همیشه مینالم ، همیشه توی این فکرم که چرا فلان اتفاق اونجوری که من میخواستم نشد ، یا اگر فلان اتفاق بیفته چه ها که نمیشه . اما خیلی کم اتفاق میفته یه نگاه کاملی به گذشته بندازمو ببینم چی بودم و چی شدم . چه پیشرفتهایی که داشتم و قدرشو ندارم . خدایا می دونم که اصلا بنده خوبی نیستم  خیلی قولها بهت دادم  ، خیلی عهدهایی که باهات بستم و بهشون وفا نکردم ، ولی خیلی خوشبختم . خیلی خوشبختم که تورو دارم . با تموم بد خلقیام ، با تموم کج رویهام ، با تموم بی معرفتیام ، خدایی دارم که آخر معرفته ، آخر گذشته و آخر آخرشه . خدایا  در مقابلت فقط یه چیز دارم که بتونم رو کنم اونم یه کوله بار شرمندگیه . خیلی شرمندتم .

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

اخره اخرشه..

رضا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ب.ظ http://ghorbatekhoda.loxblog.com

سلام دوست عزیز با اجازتون این دلنوشتتون را من برداشتم و میخواستم منبع هم ذکر کنم ولی کمی تغییرش دادم بهم سربزنید اگه حلال نمی کنید اطلاع بهم بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد